• Kategorie
  • Szukaj
  • Kasze, płatki, musli

W naszym sklepie online Dzikamalina.pl posiadamy różne rodzaje zdrowych produktów śniadaniowych takich jak musli, płatki i kasze. Każdy dzień powinniśmy zacząć od zdrowego i pożywnego śniadania. Aby urozmaicić nasze śniadania, możemy dowolnie wybierać z różnego rodzaju musli, płatków owsianych, z których przygotujemy pyszną owsiankę, czy zdrowych kasz np. gryczanej, z której na śniadanie zrobimy pyszną gryczankę. Na zimowe poranki idealna będzie kasza jaglana, która znakomicie rozgrzewa i daje mnóstwo energii z rana. Dodatkowo kasza jaglana i kasza gryczaną są bezglutenoweObie pożywne i idealne na zdrowe śniadanie.

Musli – to przeważnie mieszanka płatków zbożowych, które zostały wzbogacone orzechami lub suszonymi owocami, a nawet czekoladą. Musli będzie idealne naszybkie i zdrowe śniadanie. Wystarczy wsypać odpowiednią ilość do miski i zalać ulubionym mlekiem, bądź napojem np. sojowym, migdałowym, czy tylko zalać jogurtem, najlepiej naturalnym. Musli zawiera dużo błonnika, witamin, głównie z grupy B, a jego połączenie z mlekiem wzbogaca posiłek w wapń.

Płatki – mogą być owsiane, kukurydziane, żytnie, orkiszowe. W zależności od rodzaju zbóż płatki mają wyjątkowo cenne właściwości, m.in. regulują pracę układu pokarmowego i nerwowego, mają także dobroczynny wpływ na kondycję cery, włosów i paznokci. Zawierają dużo witamin i składników odżywczych. Bogate w wapń, cynk, magnez oraz żelazo. Najbardziej wartościowy ich składnik, tobłonnik pokarmowy, który usprawnia pracę jelit. Aby mieć zdrowe i pożywne śniadanie płatki z surowych zbóż zwykle gotuje się na wodzie lub mleku. Najbardziej znanym przykładem zdrowego i pożywnego śniadania z płatków z surowych zbóż jest owsianka, którą można dowolnie doprawić do smaku. Wystarczy dodać owoce świeże lub suszone, orzechy, bakalie czy nawet masło orzechowe. Wszystkie te zdrowe dodatki – bakalie, suszone owoce, orzechy i masło orzechowe znajdziecie w naszym sklepie Dzikamalina.pl.

Kasze — na śniadanie można przygotować pyszną jaglankę, gryczankę czy nawet kuskus. Kasze podobnie, jak płatki wystarczy ugotować na wodzie lub mleku i potem dodać ulubione dodatki – bakalie, orzechy czy suszone owoce. Śniadanie z kaszą to solidna porcja energii na cały dzień. Takie pyszne i zdrowe śniadanie dostarczy nam mnóstwo minerałów — magnez, żelazo, fosfor, cynk, a także witamin z gruby B oraz witaminy E. Spora dawka wysoko błonnikowej kaszy na śniadanie wspomaga pracę jelit, trawienie oraz usuwa nadmiar tłuszczów i cholesterolu.